Najčastejšie otázky

Tu nájdete odpovede na najčastejšie kladené otázky našich zákazníkov. Pre prehľadnosť sú otázky rozdelené do kategórií:

Objednávanie tovaru
Zľavové kódy a darčekové poukazy
Vernostný program
Výmena, reklamácie, vrátenie tovaru

 

Objednávanie tovaru

Urobil/a som u vás 2 objednávky po sebe. Je možné ich zlúčiť, aby som neplatil dopravu 2x?

Samozrejme. Zavolajte nám na tel .: +421 902 530 213 alebo napíšte na info@polodrahokam.sk, pokiaľ sa objednávky doteraz neexpedovali, zaistíme vám ich zlúčenie. Dopravu budete platiť iba 1x alebo vôbec, ak presiahne hodnota tovaru 50 €.


Kedy obdržím objednaný tovar?

  • Doba expedovania objednávky je 1-2 prac. dni (platí pri platbe na dobierku, platbe kartou a okamžitým bankovým prevodom).
  • Pri objednávkach vytvorených cez víkendy a sviatky je objednávka expedovaná nasledujúci pracovný deň (platí pri platbe na dobierku, platbe kartou a okamžitým bankovým prevodom).
  • Bežná doba dodania je 1-2 pracovných dni.

Máte kamennú predajňu, kde si môžem tovar prezrieť osobne?

Vlastnú kamennú predajňu zatiaľ nemáme. Postupne však budujeme sieť partnerských predajní, v ktorých sú umiestnené stojany s časťou našej ponuky. Výrobky si môžete osobne pozrieť, vyskúšať a aj rovno zakúpiť. Zoznam partnerských predajní s adresami a otváracími hodinami nájdete TU.


Musím sa zaregistrovať, keď chcem u vás nakupovať?

Registrácia nie je nutná. Odporúčame sa však zaregistrovať, pretože len registrovaní užívatelia môžu zbierať vernostné body a následne aj uplatniť zľavy z vernostného programu.


Zistil/a som chybu v objednávke. Čo robiť?

Objednali ste nesprávne množstvo, urobili ste chybu v adrese alebo chcete zmeniť spôsob platby? Okamžite nás kontaktujte na tel .: +421 902 530 213 alebo na info@polodrahokam.sk, všetko za vás zariadime a vo všetkom vám výjdeme v ústrety. Objednávku možno zmeniť len v prípade, že ešte nebola odoslaná.


Ako môžem svoju objednávku stornovať?

Objednávku môžete stornovať len v prípade, že ešte nebola odoslaná. Urobiť tak môžete emailom alebo telefonicky. Je nutné vedieť číslo svojej objednávky, aby sme ju mohli identifikovať.


Nedostal/a som potvrdenie objednávky na e-mail.

Niekedy sa môže stať, že potvrdenie objednávky sa ocitne v priečinku SPAM, HROMADNÉ alebo REKLAMA. Z tohto dôvodu odporúčame skontrolovať si aj tieto zložky. V prípade, že e-mail nenájdete ani tam, prosím kontaktujte nás telefonicky alebo e-mailom a my Vám radi objednávku potvrdíme.


Môžem objednávku vytvoriť prostredníctvom emailu alebo telefonicky?

Áno, objednávku je možné vybaviť tiež emailom alebo telefonicky. V takom prípade si prosím pripravte kódy produktov, ktoré si prajete objednať.


 

Zľavové kódy a darčekové poukazy

Čo je to zľavový kód?

Zľavový kód je niekoľko písmen a číslic, ktoré vám umožnia získať zľavu na nákup. Zľavové kódy sú zverejňované v rámci reklamných akcií alebo sú odosielané e-mailom. Zľavový kód si môžete uplatniť v nákupnom košíku, avšak daná zľava sa vám odráta len z tovaru, ktorý nie je aktuálne v zľave. Na tovar, ktorý je v zľave, sa zľavový kupón nevzťahuje. 


Čo je to darčekový poukaz?

Darčekový poukaz je zľavová poukážka, ktorá môže mať tlačenú alebo elektronickú podobu. Hodnota, ktorá je na ňom uvedená, už bola uhradená a odpočíta sa Vám z nákupu. Na darčekovom šeku nájdete zľavový kód, ktorý uplatníte v košíku so svojim nákupom. Darčekový šek je vhodným darčekom, vďaka ktorému si jeho majiteľ vyberie tovar podľa svojho výberu.


Kde môžem zľavový kód a darčekový poukaz uplatniť?

V nákupnom košíku sú pod rekapituláciou tovaru kolónky pre uplatnenie zľavového kódu a darčekového poukazu. Do nich vpíšte kódy v podobe písmen a číslic a následne stlačte tlačidlo uplatniť. Výška zľavy sa vám objaví vyčíslená pod položkami v košíku. Na tovar, ktorý je v zľave, sa zľavový kupón nevzťahuje. V jednej objednávke môžete použiť len jeden zľavový kód a jeden darčekový šek.


Zabudol/a som do objednávky zadať zľavový kód, je možné ho ešte uplatniť?

Kontaktujte nás na telefónnom čísle +421 902 530 213, popr. e-mailom na info@polodrahokam.sk. Ak Vaša objednávka ešte nie je zabalená a odoslaná, zľavu Vám uplatníme. V jednej objednávke môžete použiť len jeden zľavový kód a jeden darčekový poukaz.


 

Vernostný program

Čo je to vernostný program?

Našim zákazníkom ponúkame možnosť využívať vernostný program, ktorý spočíva v zbieraní vernostných bodov za nakúpené produkty v našom e-shope a ich výmenu za zľavy, alebo produkty zdarma. Vernostný program môžu využívať iba registrovaní zákazníci.


Koľko vernostných bodov môžem získať za svoj nákup?

Na stránke každého produktu je uvedený počet vernostných bodov, ktoré za nákup produktu získate. Rovnako je uvedená aj cena tovaru vo vernostných bodoch. Za nazbierané vernostné body potom môžete získať zľavu na produkty, alebo môžete objednať výrobky úplne zadarmo.


Kedy sa mi pripíšu vernostné body za nákup a dokedy ich môžem využiť?

Body sa Vám pripíšu po odoslaní objednávky. Platnosť bodov je časovo neobmedzená.


Ako môžem využiť vernostné body?

S nazbieranými vernostnými bodmi môžete platiť nákupy výhradne na www.polodrahokam.sk. Vernostné body môžete uplatniť v košíku, alebo pokladni e-shopu v kolónke "Vernostné body". Vernostné body môžete použiť na zaplatenie tovaru, na úhradu dopravy vernostné body čerpať nemožno. Vernostné body nemožno vyplatiť v peniazoch.


Ako môžem sledovať stav vernostných bodov?

Stav vernostných bodov môžete sledovať vo svojom zákazníckom účte, ktorý si môžete zobraziť po prihlásení. Vernostný program môžu využívať iba registrovaní zákazníci.


 

Výmena, reklamácie, vrátenie tovaru

Ako postupovať pri vrátení tovaru?

Podrobné informácie sú k nahliadnutiu na stránke Výmena, vrátenie, reklamácie tovaru.


Kam zasielať reklamácie alebo vrátený tovar?

Zásielky nám môžete poslať prostredníctvom Slovenskej pošty na adresu Monika Hrnčiariková - MONAMI, Čadečka 3262, 02201 Čadca, Slovensko alebo je tiež možné odovzdať ju na ktorejkoľvek pobočke Zásielkovne. Viac podrobností nájdete na stránke Výmena, vrátenie, reklamácie tovaru.